Kancelaria urzędu ponownie otwarta

piątek, 22 maja 2020 17:52

Szanowni Państwo!

Od poniedziałku 25 maja br. przywracamy możliwość osobistego załatwiania spraw w kancelarii naszego urzędu w godzinach od 9 do 15, przy zachowaniu wymogów sanitarnych. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi (nie wliczając osób obsługujących interesantów), by minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem. W przypadku naszego budynku, będą to dwie osoby, ponieważ jedno stanowisko obsługuje interesantów Stołecznego Konserwatora Zabytków. Pozostałe osoby będą proszone o oczekiwanie na zewnątrz. Aby maksymalnie skrócić czas wizyty w urzędzie, zachęcamy do przynoszenia gotowych, wypełnionych wniosków.

Powyższe zmiany są skorelowane z uchyleniem przepisów wstrzymujących bieg terminów administracyjnych, które wznawiają bieg od 25 maja 2020 r.

Otwarcie kancelarii umożliwiło rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 878) oraz art. 46 pkt. 20 w zw. z art. 68 ustawy z dnia 14 maja o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz.U. poz. 875).

 

UWAGA, URZĄD DOSTĘPNY TYLKO ZDALNIE!

środa, 25 marca 2020 08:01

Zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 r. poz. 491), mając na uwadze wspólne bezpieczeństwo zmuszeni jesteśmy do zawieszenia wizyt w urzędzie i do odwołania całkowitego zamknięcia dla interesantów naszej kancelarii. Informujemy, że większość pracowników urzędu pracuje zdalnie, przebywa na urlopie lub korzysta ze zwolnienia. W sprawach bieżących zachęcamy do kontaktu mailowego z inspektorami lub kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych zajmujących się Państwa sprawą.

Prosząc o wyrozumiałość, zalecamy przesyłanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki: /wuoz/SkrytkaESP) lub pocztą: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, Warszawa 00-373.

W tym samym trybie pracować będą delegatury naszego urzędu w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach.

Informacji telefonicznej udzielają wyłącznie sekretariaty urzędu i delegatur, od poniedziałku do piątku w godz. 12.00-15.00.

Kontakt telefoniczny do sekretariatu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, tel. 22 44 30 400, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Delegatura w Ciechnowie, tel. 23 672 49 52, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Delegatura w Ostrołęce, tel. 29 764-22-38, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Delegatura w Płocku, tel. 24 262-76-71, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Delegatura w Radomiu, tel. 48 363-92-14, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Delegatura w Siedlcach, tel. 25 633-94-58, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Archiwum aktualności:
Polecamy również:

muwz_g
bskz_g
mkdn_g
muwz_g